De 7 gewoonten van een zeer effectieve RPA-partner
Stephen Covey schreef “de 7 gewoonten van zeer effectieve mensen” als een zelfverbeteringsboek. Het is geschreven vanuit Covey’s overtuiging dat de manier waarop we de wereld zien, volledig gebaseerd is op onze eigen percepties. Om een bepaalde situatie te veranderen, moeten we onszelf veranderen, en om onszelf te veranderen, moeten we in staat zijn om onze percepties te veranderen.
Een zeer effectieve RPA-partner is de som van verschillende individuen die voldoen aan bepaalde normen die ook wel bekend staan als bedrijfsidentiteit.
Wij zijn TeRoCo!
1. Proactief
Een proactieve partner is iemand die het pad al heeft bewandeld. Hij kent de valkuilen en mogelijke obstakels. Hij begeleidt en waarschuwt u op tijd om de RPA-ervaring zo gestroomlijnd mogelijk te maken.
2. Begint met het einde voor ogen
De opmerking “we zien wel als we er zijn” is geen opmerking die u moet accepteren. Het gaat hier om de automatisering van stabiele processen met een duidelijk begin- en eindpunt. Voorspelbaarheid is iets wat u van uw RPA-partner moet vragen.
3. Zet de eerste dingen op de eerste plaats
Een ervaren RPA-partner weet hoe hij de uit te voeren taken moet structureren en prioriteren. Haperingen en wachttijden horen niet bij een gemiddelde procesautomatiseringscyclus van weken.
4. Denk win-win
Uw ideale RPA-partner is transparant over zijn offerte. Hij rekent niet naar de business case toe, maar deelt de criteria die bij de berekening zijn gebruikt en deelt een doorlooptijd voor het project. Durf te vergelijken.
5. Zoek eerst om te begrijpen, dan om begrepen te worden
Het is altijd leuk als je je ervaringen en kennis kunt laten zien richting je klant, maar alleen als je goed hebt geluisterd of het aansluit bij de uitdagingen die hij heeft.
6. Synergize
Een ideale partner werkt samen met de mensen, de business en de aanwezige capaciteiten. Dit zal leiden tot een hogere efficiëntie en nieuwe mogelijkheden om zelfs verder te gaan dan het oorspronkelijke doel.
7. Scherp de zaag
De partner die relevant zal blijven, is degene die oog heeft voor de automatiseringsmarkt en de waarde die het zijn klanten zal opleveren. Je hoeft geen nieuwe dingen uit te vinden, maar je moet wel de beste zijn in het toepassen van nieuwe technologieën.
This Post Has 0 Comments